tel
اولین و بزرگترین تولید کننده دسته‌های فلزی تی و جارو در ایران، تولید کننده انواع لوازم نظافتی و الیاف منوفیلامنت

iconبهترین نوع دسته تی و معرفی انواع دسته تی و جارو

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
دسته تی در گذشته تنها در یک نوع ساده و چوبی و در یک سایز مشخصی تولید و به بازار عرضه می شد. امروزه اما انواع دسته تی ها به بازار آمده است. تولیدکنندگان مختلف تلاش کرده اند که با به کار بردن انواع متریال ها، دسته تی های متنوعی را تولید کنند تا بتوانند کارایی بهتری را ارائه دهند. سایز دسته تی نیز امروزه با توجه به کاربردهای متنوع تی، جارو و زمین شوی ها، تغییر کرده است و از این رو تولیدکنندگان دسته تی در سایزهای مختلفی را نیز تولید می کنند. 
 احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که در حال تی کشیدن باشید و ناگهان دسته تی بشکند و دیگر قابل استفاده نباشد. اگر قصد خرید یک دسته تی دیگر برای تی خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع دسته تی را بشناسید.

دسته تی فلزی

قابلیت و ویژگی‌های فلز باعث شد تا از آن‌ها در ساخت دسته جارو استفاده شود. دسته جاروهایی که از جنس فلز هستند، به دلیل ماندگاری طولانی مدت، استحکام زیاد و مقاومت بی‌نظیرشان در برابر تحلیل و پوسیدگی، به محبوب‌ترین نوع دسته جارو در میان مصرف‌کنندگان تبدیل شدن.شاید با خود فکر کنید که دسته تی فلزی سنگین است و سریع زنگ خواهد زد، اما باید به شما بگوییم که این نوع دسته های تی را سعی کرده اند که سبک اما با کیفیت تولید کنند 

دسته تی آلومینیومی
برای سبک کردن تی و راحت تر تی زدن، آلومینیوم یک پیشنهاد مناسب است. برخی از تولیدکنندگان از دسته تی های آلومینیومی استفاده می کنند. این نوع دسته ها بسیار سبک بوده و استفاده از آن ها راحت است. مهمترین معایب این نوع دسته تی این است که در صورت تولید بی کیفیت، استحکام لازم را ندارد و چنان چه در زمان تی کشیدن به آن فشار وارد شود، ممکن است خم شده یا بشکند. 

دسته تی چوبی
دسته تی های چوبی از قدیمی ترین انواع دسته است و یکی از متداول ترین انواع دسته تی بوده است. این نوع دسته تی هر چند احتمال این را دارد که بشکند اما استحکام آن بالا است و به راحتی و با فشار دست نمی شکند. اگر از چوب نامناسب استفاه شود ممکن است با قرار گرفتن در معرض آب پوسیده شود که البته این مشکل نیز به راحتی با یک لایه ضد آب روی چوب حل خواهد شد. 
 مهمترین معایب دسته تی چوبی  در حقیقت همان جنس چوبی آن است. چوب بسیار با ارزش است و تا زمانی که می توان از دسته تی هایی استفاده کرده که همان استحکام را ارئه می دهند و هم همان کاربرد را دارند، چه بهتر که از چوب استفاده نکنیم. البته استفاده از دسته تی چوبی برای انواع جارو دستی نیز بسیار متداول است و کاربران زیادی به خرید این نوع دسته تی علاقه مند هستند.


دسته تی استیل
امروزه در بازار مشاهده می کنیم که برخی انواع دسته های تی را از جنس استیل تولید می کنند. بله استیل می تواند یکی از انواع فلزاتی باشد که برای ساخت دسته تی استفاده می شود. استیل محکم و مقاوم است به راحتی نمی شکند و طول عمر بالایی دارد. در مقابل آب نیز مقاوم بوده و زنگ نمی زند. 
از معایب استیل گران قیمت بودن آن است.، باید دقت کنید که دسته تی های ساخته شده از استیل گران قیمت هستند، اما با توجه به کیفیت آن ها خرید آن مقرون به صرفه است. با این حال بسیاری از مردم هزینه کردن بیش از حد را برای خرید یک دسته تی ضروری نمی دانند. 

دسته تی پلاستیکی
از به صرفه ترین انواع دسته تی می توان به دسته های تی پلاستیکی اشاره کرد. این نوع دسته های تی قیمت پایینی دارند، اما قدرت و استحکام لازم را ندارند. با این حال بسیاری از کاربران به دلیل قیمت پایین و کیفیت متوسط  و نه چندان بد، مایل هستند که دسته تی پلاستیکی تهیه کنند. 

دسته تی تلسکوپی 
دسته های تلسکوپی یا دسته تی چرخشی این قابلیت را دارند که به راحتی طول آن ها قابل تنظیم است. دسته تی های چرخشی و تلسکوپی معمولا از جنس فلزی، آلومینیومی یا استیل ساخته می شوند. اغلب تولیدکنندگان و برندها برای تولید این نوع دسته تی از جنس آلومینیوم استفاده می کنند. 
 
امروز برخی برندهای معتبر از جمله رویال پلاس دسته تی های فلزی خود را در اندازه های مختلف تولید می کنند. برخی انواع دسته تی رویال پلاس تا 3 متر نیز طول دارند و معمولا از آن ها برای جاروهای استخری یا تمیز کردن سقف های بسیار بلند استفاده می شود. دسته تی های بلند معمولا از نوع تلسکوپی و چرخشی تولید می شوند.
همچنین گاهی برای تمیز کردن پنجره ها، نیاز به دسته تی کوتاه دارید، دسته تی تلسکوپی و چرخشی همزمان می تواند هم این قابلیت را برای شما ممکن کند و هم به صورت یک متری و برای تی کشیدن زمین استفاده شود. در حقیقت شما با خرید دسته تی چرخشی یک تیر و چند نشان زده اید. 


بهترین برند دسته تی 

امروزه کارخانه و تولیدکنندگان مختلفی دسته تی تولید می کنند. شما با یک سرچ ساده متوجه می شوید که حتی برای ساخت دسته تی امروزه رقابت بالایی وجود دارد و تولیدکنندگان زیادی تلاش دارند تا انواع دسته تی را تولید و به بازار عرضه کنند. در این میان برند رویال پلاس تلاش کرده است که با تولید دسته های فلزی ساخته شده از فلزهای مقاوم و با استحکام بالاو ارائه دسته تی های تلسکوپی در اندازه های کوتاه و بلند، همه نیازهای کاربر را برآورده سازد. پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به خرید دسته تی به صفحه فروشگاهی سایت مراجعه کرده و دسته تی مورد نیازتان را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. 
 
همراه با گارانتی معتبر
برای مشتریان ساکن تهران
تا ۷روز پس از دریافت
تماس
loading